اس ام اس زیبای جدید تبریک تولد

اس ام اس زیبای جدید تبریک تولد

اس ام اس زیبای جدید تبریک تولد
بازدید : 1137

اس ام اس زیبای جدید تبریک تولد



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



صدایم کن که می میرم ز بی عشقی

نگاهم کن که می سوزم ز بی مهری

تولدت مبارک عزیزم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod




لبخند زدی وآسمان آبی شد

شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



زیبا ترین تولد ها،

آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو

و به یاد آوردن خوبی‌های توست  تولدت مبارک دوست خوبم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod




تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو

و به یاد آوردن خوبی‌های توست  تولدت مبارک دوست خوبم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



همیشه برادری از یک مادر بودن نیست

گاهی از رفاقت

برادرانی متولد میشوند که

هیچ مادری قادر به تولد آنها نیست

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



آیا میدانستید که روز تولد شما

حداقل با ۹ میلیون نفر دیگر یکی است؟

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



دورت بگردم چیست؟

دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت میکند

خرس گنده چیست ؟؟؟

واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن

عیدی و کادو تولد به فرزندان خویش نسبت میدهند

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تمام وجودم را در قلبم

قلبم را در چشمانم

چشمانم را در زبانم خلاصه میکنم

تا بگویم ای گل بهاری تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تو هیچ چیز کم نداری

برای همه چیزه من بودن

همه چیزه من

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



هر روز برایت رویایی باشد در دست نه در دوردست

عشقی باشد در دل نه در سر

و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم

و با عشق بگویم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



این گل دمیده و برگ و شاخساران

واین هم قلب من که تنها برای تو می تپد

آن را در میان دو دست سفیدت نشکن

نه آن را نشکن

(سن شما)  سالگی من است و سادگی ام



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



عزیزم تولدت مبارک

ایشالا تا آخر عمر زنده باشی

تولدت مبارک عزیزه دلم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



سبزترین خاطرات ازآن کسانیست که

درذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



قلبم به عشق تو می تپد

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه تو برای تو

تقدیم به تو که تمام باور منی

تولدت مبارک باد



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



باور کن ماه هاست زیباترین

جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

امشب اما همه جملات فرار کرده اند،

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق، پر از آینه شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک

امروز بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



نون و پنیر رامک

جیگر تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



غریبانه ترین لحظات چشمهایم را؛؛

به تو میبخشم تا به یکرنگی من شک نکنی

حقیقت محض است؛؛

خالص و بی ریا؛

عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک عزیزم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



بهترین سلام را در خوشگل ترین کادوی آرزو پیچیده

و با برچسب سلامت به آدرس زیباترین گل بهاری تقدیم وجود

نازنینت میکنم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



زیباترین گلها را برای زیبایی زندگیت

وکوتاهی عمرشان را

برای غم هایت آرزومندم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



بازم شده تولد، تولد یه اسکل

دست بزنید براش چون، تازه شده یه شاسکول

(جمعی از دوستان خل و چل)

تولدت مبارک دیونه



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



دوست دارم تا ابد تاهمیشه تا گریه تا بهانه دوست دارم

تاخاطره تا نوازش تا بوسه دوست دارم

تاعشق که برتر وبدتراز ان نمیشناسم

دوست دارم

همه وجودم عشقم (اسم طرف) تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



برای رسیدن به بالاترین قله های جهان کافیه

(ماه تولد طرف) باشی

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم،

هدیه بهت میدم یه کارت بنزین

اگر تبعیدت کردن باهاتم،

اگر شکنجت کردن باهاتم

اگر اعدامت کردن باهاتم

ولی اگر بنزین خواستن،

من با اونام گفته باشم

تولدت مبارک مشتی



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



زن باس به عشقش روز تولدش بگه

مرسى که به دونیا اومدى عزیزکم

تولدت مبارک عشقم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید